Hartelijk dank dat u gebruik maakt van de diensten van Patientline

Hieronder vind u tekst en uitleg over het starten, verhuizen en stoppen van TV, Telefonie en Internet diensten.

Hoe werkt het?

Patientline heeft een nieuwe manier van aanmelden en betalen voor diensten geïntroduceerd. Door het versturen van een SMS kunt zich van s’ochtends 05.00 tot ’s avonds 23.00 uur aan- en afmelden en verhuizen. Wij maken hierbij gebruik van onze partner Microincasso .

Als u reeds bekend bent bij Microincasso is het simpel:
Het locatienummer op uw TV kan verzonden worden naar 9922, en na ongeveer een minuut kunt u uw TV of Telefoon gebruiken.

Als voorbeeld : Stuur locatienummer* naar 9922. (*U vindt het daadwerkelijke locatienummer dat u moet versturen op de TV aan uw bed.)
Bent u nog niet bekend bij Microincasso dan wordt er per SMS éénmalig om het IBAN bankrekeningnummer gevraagd .
De volgende keer dat u Microincasso gebruikt, is het doorgeven van een IBAN bankrekeningnummer niet meer nodig.

Verhuizen & Stoppen

Ook verhuizen binnen het ziekenhuis is zo simpel te regelen.
Door uw nieuwe locatienummer te SMS’en naar 9922 worden de gehuurde diensten op uw oude locatie uitgeschakeld, en worden deze diensten op uw nieuwe locatie ingeschakeld.
Ook het beëindigen van de dienst is simpel via SMS te regelen: SMS UIT naar 9922.

Vervolgens ontvangt u direct een bevestiging van afmelding. Normaal gesproken ontvangt u de volgende dag een nieuw SMS bericht met het totaal bedrag dat via automatische incasso wordt ingehouden van uw IBAN bankrekeningnummer.

Let op: Alle SMS berichten moeten worden verstuurd vanaf hetzelfde telefoonnummer.
Op uw afschrift staat vermeld
“Microincasso
Betaling TV/TEL in ziekenhuis
www.patientline.nl of 0900-8820.”

Voor vragen over de factuur , klachten of storingen kunt u ons bereiken.

Raadpleeg hiervoor de informatie op het informatiekanaal van uw TV of bel ons op het betaalnummer 0900-8820.

Het gebruik van onze televisies en telefoons is beschreven op het informatiekanaal van Patientline op de tv. De afstandbediening is een eenvoudig exemplaar waarmee de zenderkeuze kan worden gemaakt en het geluid kan worden geregeld. Ook de telefoon is makkelijk te bedienen. Voor het bellen buiten het ziekenhuis dient eerst de “0“ te worden ingetoetst en daarna het te kiezen nummer. Verdere bediening is zoals u thuis gewend bent.

De mogelijkheden van Internet zijn aangepast voor gebruik binnen een zorgomgeving.

Internet kunt u gebruiken als informatiebron voor actualiteiten, als databank en voor entertainment. Er liggen wel enkele beperkingen in toegang tot bepaalde websites en downloaden van bestanden vanwege de beschermde omgeving binnen de zorginstelling.

Internet via de Patientline multimedia terminal is op dit moment al mogelijk in:

  • UMC St Radboud ziekenhuis te Nijmegen afd. vrouw en kind
  • Flevo ziekenhuis te Almere
  • Jeroen Bosch ziekenhuis in Den Bosch
  • Haga Ziekenhuis, locatie Sportlaan
  • Rijnstate Zevenaar
  • Rijndam Revalidatie centrum, Rotterdam

Als u wordt opgenomen in een ziekenhuis waar Patientline de dienstverlening voor een deel verzorgt,  dan wordt het u als patiënt zeer eenvoudig gemaakt. U neemt de telefoon die naast het bed staat en drukt op “9”. Vrijwel direct neemt een medewerker van ons Customer Care Center de telefoon op en vraagt u van welke diensten u gebruik wenst te maken. Na uw NAW-gegevens te hebben opgenomen en uw rekeningnummer volgt directe activering van de gewenste faciliteiten.
De openingstijden van ons Customer Care Center zijn :

  • maandag t/m vrijdag : 09.30 – 20.00 uur
  • Zaterdag :  10.00 – 16.00 uur
  • Zon- en feestdagen :  12.00 – 16.00 uur

Als u weet wanneer u weer naar huis mag, kunt met dezelfde procedure uw afmelding in orde maken. Een paar dagen na thuiskomst treft u een overzicht van de gemaakte kosten per e-mail of op uw deurmat. Zo eenvoudig heeft Patientline het gebruik van moderne faciliteiten gemaakt.

Elk bed is voorzien van een eigen doorkiesnummer. Indien een patiënt de telefoondienst van Patientline huurt, wordt dit doorkiesnummer geactiveerd.Als u assistentie nodig heeft bij het bellen of indien u niet bekend bent met het doorkiesnummer van een patiënt in één van de Patientline ziekenhuizen kunt u contact opnemen met het Customer Care Center van Patientline via:

 

VANUIT HET ZIEKENHUIS:

  VIA DE SNELTOETS OP UW TELEFOON

BUITEN HET ZIEKENHUIS:

  0900-8820 (€1,- PER GESPREK)

VANUIT HET BUITENLAND:

  +31-20-7940806

Op onze diensten zijn onze algemene leveringsvoorwaarden van toepassing.
U kunt onze voorwaarden opvragen door hier te klikken.

Voor patiënten/cliënten/bewoners en hun familie:

0900-8820 (€ 1,- per gesprek)
Customer Care Center is 7 dagen per week te bereiken :

  • maandag t/m vrijdag van 09.30 – 20.00 uur
  • Zaterdag van 10.00 – 16.00 uur
  • Zon- en feestdagen van 12.00 – 16.00 uur
Naam*
E-mailadres (verplicht)*
Postcode*
Huisnummer*
Onderwerp*
Uw Bericht*

Klachtenformulier

Onderwerp:*

Betreft opname:

Ziekenhuis*
Opnamedatum:*
Ontslagdatum:*
Factuurnr. / Patientnr.:*
Aanmeld methode:
Indien via SMS:
Aanvullende info:

NAW gegevens patient:

Naam:*
Adres:*
Geboortedatum
Telefoonnummer:*
-
Mobiele telefoon:
-
E-mailadres:

Voor eventuele teruggaaf:

Woonplaats:
Tenaamstelling rekeninghouder:
Rekeningnummer:
Anti-spam code: